Site-ul Dress out este deţinut de societatea comercială Caesar Nicolin Design SRL, cu sediul în sat Copăceşti, com. Rugineşti, jud. Vrancea, înmatriculată la Registrul Comerţului din Focşani, sub nr. J39/130/2019 având CUI:40453388.

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpărarea produselor prezentate pe site-ul www.dressout.ro implică acceptarea termenilor și condițiilor mai jos enumerate. Pentru a fi informat despre toate condițiile de utilizare ale acestui site, vă rugăm să parcurgeți toate secțiunile următoare. Dress out își rezervă dreptul de a face modificări și actualizări ale acestor termeni și condiții, precum și ale ofertelor, fără o notificare prealabilă și fără precizarea motivelor. De asemenea, Dress out își rezervă dreptul de a corecta eventuale omisiuni sau erori în afișare care pot surveni în urma unor greșeli de redactare, lipsa de acuratețe sau erori ale produselor software, fără a anunța în prealabil. Aceste erori nu obligă compania noastră la nicio acțiune.
Va rugăm să citiți cu atenție termenii și condițiile, de fiecare dată când folosiți acest site. Continuarea folosirii site-ului implică acceptarea modificărilor efectuate.

Magazinul online poate fi folosit doar de către persoane care au cel puțin 18 ani.Orice persoană sub 18 ani poate folosi magazinul online numai cu acordul părinților sau tutorelui legal.

PRODUSE și GARANȚIE

Dress out nu vinde produse second hand, produse defecte, produse contrafăcute sau produse de o calitate mai scăzută decât standardele de piață corespunzătoare.

Prețurile produselor sunt exprimate în RON și nu conțin TVA. Prețul de achiziție prezentat pe factură va fi același cu cel prezentat pe site la momentul achiziției, preț la care se adaugă și costurile de livrare.

Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile, fără nici un preaviz sau notificare în prealabil.

Ocazional magazinul nostru va practica promoții și reduceri pentru produsele sale. Acestea vor fi semnalizate clar atât în descrierea produselor, în coșul de cumpărături cât și pe factură.

Echipa noastră face toate eforturile în a-ți prezenta cât mai fidel culorile produselor existente pe site-ul nostru.Totuși nuanța culorii produsului pe care îl vizionezi are mare legătură cu specificațiile tehnice ale monitorului pe care este afișat. De aceea, nuanța produsului poate să difere în limite minime de nuanța afișată pe site, inconvenient care nu poate fi imputat firmei noastre.

Pentru articolul/produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 30 de zile de la data cumpărării.

Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.

În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei Dress out la adresa dressout87@gmail.com sau la numărul de telefon 0723123979, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediati produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.

Modalități de asigurare a garanției:

• Repararea produsului
• Înlocuirea produsului
• Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
• Termenul de soluționare a unei garanții este de 15 zile calendaristice

 

Dress out este exonerată de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele în cauză au fost manevrate sau depozitate în mod necorespunzător, utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost fabricate/ vândute, șocuri mecanice, termice sau de orice natură sau au intrat în contact cu substanțe care le-au cauzat deteriorarea. Nerespectarea condițiilor enumerate mai sus duce la pierderea garanției.

CUM COMAND/ CUM PLĂTESC

Există trei modalități prin care puteți să faceți o comandă:

1.      Prin telefon, la nr: 0723.123.979, luni- vineri orele 09:00-19:00;

2.      Prin e-mail, la adresa: dressout87@gmail.com;

3.      Online, prin intermediul coșului de cumpărături, completând toate câmpurile obligatorii pentru a se putea procesa comanda.

În cazul în care doriți să anulați o comandă, sunați la nr. 0723.123.979 sau trimiteţi e-mail la adresa dressout87@gmail.com în maxim 1h, cu titlul Anulare comandă, numele persoanei care a făcut comanda și numărul comenzii.

                                               

CUM PLĂTESC ?

Sunt două modalități prin care se poate plăti produsul comandat:

1. Sistem ramburs, plătiți produsul la livrare.

2. Prin transfer bancar, în avans, în contul RO11INGB0000999908805694-BANCA ING  (de notat că la aceste transferuri,banca prin care faceți transferul va percepe un comision aferent unei tranzacții). După ce primiți e-mail de confirmare a comenzii, puteți să faceți transferul. Dacă în termen de  2 zile banii nu au fost transferați, comanda va fi anulată.

 NOTĂ: PENTRU CEI DIN AFARA ȚĂRII( DOAR UNIUNEA EUROPEANĂ) COMENZILE SE FAC DOAR PRIN TELEFON/ WHATSAPP SAU PRIN E-MAIL. PLATA SE FACE ÎN AVANS( COSTUL PRODUSULUI ȘI COSTUL TRANSPORTULUI) PRIN TRANSFER BANCAR.

LIVRARE

Produsele se livrează doar prin intermediul curierului, în 2- 10 zile lucrătoare, în funcție de disponibilitatea acestora. Pe pagina fiecărui produs este trecut intervalul aproximativ de livrare.

Nu suntem răspunzători pentru întarzierele ce pot apărea în procesul de livrare efectiv, după ce coletul a fost predat  companiei de curierat. Obligațiile  privind îndeplinirea acestui termen de livrare aparțin firmelor de curierat. Termenul de livrare se poate prelungi   în funcție de factori obiectivi sau din cauze meteo/naturale. Dress out  își rezervă dreptul de a-și alege clienții, dacă se înregistrează două comenzi consecutive a căror livrare nu a fost confirmată de client la curier și pachetul se întoarce de două ori la depozit , a treia oară i se permite acelui client doar comandă cu plata în avans, prin transfer bancar.

PLATA TRANSPORTULUI ESTE SUPORTATĂ DE CĂTRE CLIENT, ÎN VALOARE DE 18 LEI.

Sâmbătă, duminică și în sărbătorile legale, nu se fac livrări.

Pentru comenzile din afară țării ( doar UNIUNEA EUROPEANĂ) plata transportului este de  18 euro- 25 euro, care se achită în avans, odată cu plata produsului.La 3 produse comandate, plata transportului este gratuită.Termenul de livrare este de 4-10 zile lucrătoare.

RETUR/SCHIMB

 "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. " Art. 4b Cap. I, ORDONANȚA 34 /2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță. Clienții www.dressout.ro pot returna produsele cumpărate, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului  și este în conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și legea nr 449/2003.
Dress out garantează respectarea drepturilor conferite de Legea nr. 677/2001. Aceste drepturi pot fi exercitate prin intermediul unei simple cereri scrise și semnate ce va fi trimisă prin poștă la adresa dressout87@gmail.com.

 Returnarea produselor va fi suportată de către client, prin intermediul oricărei firme de curierat.

DRESS OUT va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 14 zile lucrătoare de la data denunțării în scris a contractului. Suma înapoiată include cheltuielile de transport.

Termenii și condițiile prezentate respectă legislația în vigoare: Legea 365/2002 privind comerțul electronic și Legea 51/2003 pentru aprobarea OUG 34/2014 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanță.

Ce trebuie să faceți dacă doriți să returnați un produs.

 Să ne anunțați în termenul legal de intenția dvs, printr un e-mail, cu titlul Retur produs, numele persoanei care a făcut comanda și numărul comenzii. E-mail-ul trebuie să conțină câteva date: descrierea și mărimea produsului, motivul returnării dacă doriți, și contul IBAN al persoanei care a făcut comanda.

În urma acestui e-mail, veți primi indicații cu privire la trimiterea coletului.

IMPORTANT: Produsele care prezintă defecte precum: zgârâieturi, lipsa etichetelor, etichete rupte sau murdare, urme de spălare sau de uzură prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, parfum, NU SE POT RETURNA. Dress out își rezervă dreptul de a nu înlocui sau rambursa contravaloarea produsului returnat și să-l expedieze înapoi prin curier, fara ramburs.

COSTUL RETURULUI ESTE SUPORTAT DE CĂTRE CLIENT.

Coletele se trimit DOAR PRIN CURIER, ales de dvs, fără RAMBURS.  

Produsele returnate trebuie să fie în exact aceeași stare în care le-ați primit, să conțină toate documentele( factură,etc.) și dacă este cazul, odată cu returnarea produselor trebuiesc returnate și eventualele cadouri primite: curea, colier,etc, în ambalajul original.

După primirea și verificarea amănunțită a produsului , banii vor fi transferați în termen de 14 zile lucrătoare , doar în contul persoanei care a făcut comanda.

Ținem foarte mult la calitatea produselor și integritatea acestora, motiv pentru care nu facem excepții dacă produsele returnate nu respectă condițiile prevăzute.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau produsul prezintă defecte, va rugăm să ne anunțați în maxim 24 h de la primirea coletului printr- un mail la adresa dressout87@gmail.com pentru a remedia această problemă. Costurile vor fi suportate de către Dress out.

Produsele care urmează a fi schimbate/returnate  se trimit la adresa specificată în e-mail , însoțite de o copie după factură care atestă cumpărarea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de către Dress out, după constatarea defectului și a modului de manevrare. Trimiterea produselor defecte se face după anunțarea în prealabil pe e-mail la adresa dressout87@gmail.com, specificând exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclamă în momentul efectuării recepției.

Prin defect vizibil se înțelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamație ulterioară referitoare la acest tip de defecte nu va fi luată în considerare. Recepția se consideră ca fiind efectuată în aceeași zi în care produsul a fost livrat și/sau preluat de către client sau un reprezentant al acestuia.

Dress out este exonerată de obligația acordării de garanție în cazul în care se constată că produsele în cauză au fost manevrate sau depozitate în mod necorespuzator, utilizate în alte scopuri decât cele pentru care au fost fabricate/ vândute, șocuri mecanice, termice sau de orice natură sau au intrat în contact cu substanțe care le-au cauzat deteriorarea. Nerespectarea condițiilor enumerate mai sus duce la pierderea garanției.

SCHIMB DE MĂRIME

Dacă doriți să schimbați produsul comandat cu o altă mărime, nu trebuie decât să ne trimiteți e-mail la adresa dressout87@gmail.com, cu titlul Schimb de mărime, numele persoanei care a făcut comandă și numărul comenzii. În e-mail trebuie să specificați descrierea produsului, mărimea acestuia și mărimea pe care o doriți la schimb. În urma acestui e-mail, veți primi indicații despre trimiterea coletului și dacă mărimea solicitată este diponibilă.

PRIMUL SCHIMB DE MĂRIME ESTE GRATUIT.

PRODUSUL PE CARE ÎL DAȚI LA SCHIMB TREBUIE SĂ RESPECTE CONDIȚIILE DE RETUR SPECIFICATE MAI SUS.

După ce produsul a fost primit și verificat, va fi trimis coletul cu mărimea pe care o doriți la schimb.

Dacă această mărime nu este disponibilă, te vom informa prin e-mail și îți vom rambursa contravaloarea produsului. Costurile returului sunt plătite de către client.

Dacă vreți să schimbați articolul cu alt model, în primul rând trebuie să va încadrați în perioada de 14 zile calendaristice și să ne trimiteți un e-mail la adresa dressou87@gmail.com cu titlul Schimb produs, numele persoanei care a făcut comanda și numărul comenzii. E-mail-ul trebuie să conțină date precum: descrierea ṣi mărimea produsului și descrierea/mărimea produsului pe care îl doriți la schimb. Dacă vor fi diferențe de preț din partea noastră, vor fi transferate într-un cont bancar dat de dvs, dacă vor fi diferențe din partea dvs, atunci acestea vor fi plătite la livrarea produsului.

MENȚIONĂM CĂ ÎN CAZUL PRIMULUI SCHIMB, COSTURILE DE RETUR CÂT ȘI CELE DE LIVRARE SUNT PLĂTITE DE CĂTRE DRESS OUT.

 FRAUDĂ

 Compania noastră nu solicită clienților sau utilizatorilor săi prin nici un mijloc de comunicare (e-mail / telefonic / SMS / etc.) informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

Clientul își asumă întreagă responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.

Compania noastră declină orice responsabilitate, în situația în care un client ar fi / este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este/reprezintă interesele noastre.

Clientul va informa compania noastră asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

Compania noastră nu promovează SPAM-ul. Orice client care a furnizat explicit adresa să de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

Comunicările realizate de către compania noastră prin mijloace electronice de comunicare la distanță (. e-mail) conțin datele de identificare complete și conforme ale expeditorului sau legături către acestea, la data transmiterii conținutului.

De asemenea, Dress out nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing care pot apărea la un moment dat pe site. Vă rugăm să aveți grijă la e-mail-urile de  tip phishing!  

Vă rugăm să luați notă:

Proprietarul magazinului online nu vă va notifica niciodată că a schimbat contul pentru efectuarea plăților și că un transfer tradițional este cerut.

Dacă primiți un mesaj prin care vă sunt solicitate (aparent) din partea noastră date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu răspundeți, nu dați curs celor solicitate, nu faceți click pe link și ștergeți imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing  având ca scop furtul de identitate și/sau infectarea computerului dumneavoastră cu un virus/alt atac cibernetic. 

DISPOZIȚII FINALE

 Orice altă problemă cauzată de produsele de pe www.dressout.ro, netratată de niciun articol din pagină Termeni și Condiții, va fi notificată în scris către Dress out la adresa dressout87@gmail.com. Ulterior, ea se va soluționa pe cale amiabilă în 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris.

 În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române sau unui organ alternativ de rezolvare a disputelor, agreat de ambele părți.

Fiind de acord cu termenii de utilizare ai magazinului online Dress out, clientul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea site-ului în aceste condiții.