Conform O.U.G. 34/2014 consumatorul are dreptul să returneze orice produs fără invocarea vreunui motiv în termen de 14 zile calendaristice din momentul recepționării acestora.
Ce trebuie să faceți dacă doriți să returnați un produs:
Să ne anunțați în termenul legal de intenția dvs, printr-un e-mail,la adresa dressout87@gmail.com, cu titlul Retur produs, numele persoanei care a făcut comanda și numărul comenzii. E-mail-ul trebuie să conțină câteva date: descrierea și mărimea produsului, motivul returnării dacă doriți și contul IBAN al persoanei care a făcut comanda.
În urma acestui e-mail, veți primi indicații cu privire la trimiterea coletului.
IMPORTANT: Produsele care prezintă defecte precum: zgârâieturi, lipsa etichetelor, etichete rupte sau murdare, urme de spălare sau de uzură prin purtare, urme de machiaj, deodorant, pete, parfum, NU SE POT RETURNA. Dress out își rezervă dreptul de a nu înlocui sau rambursa contravaloarea produsului returnat și să- l expedieze înapoi prin curier,cu plata la destinatar. Produsele returnate trebuie să fie în exact aceeași stare în care le-ați primit, să conțină toate documentele( factură,etc.) și dacă este cazul,odată cu returnarea produselor trebuiesc returnate și eventualele cadouri primite: curea, colier,etc, în ambalajul original.
IMPORTANT: COSTUL RETURULUI ESTE SUPORTAT DE CĂTRE CLIENT.
Coletele se trimit DOAR PRIN CURIER, ales de dvs, fără RAMBURS.
După primirea și verificarea amănunțită a produsului, banii (contravaloarea produsului si a transportului) vor fi transferați în termen de 14 zile lucrătoare, doar în contul persoanei care a făcut comanda.
Ținem foarte mult la calitatea produselor și integritatea acestora, motiv pentru care nu facem excepții dacă produsele returnate nu respectă condițiile prevăzute.
Renunțarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz.
În funcție de comportamentul clientului, compania noastră își rezervă dreptul de a-și selecta clientela.
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau produsul prezintă defecte, vă rugăm să ne anunțați în maxim 24 h de la primirea coletului printr-un e-mail la adresa dressout87@gmail.com , pentru a remedia această problemă. Costurile vor fi suportate de către Dress out.
SCHIMB DE MĂRIME
Dacă doriți să schimbați produsul comandat cu o altă mărime, nu trebuie decât să ne trimiteți e-mail la adresa dressout87@gmail.com, cu titlul Schimb de mărime, numele persoanei care a făcut comanda și numărul comenzii. În e-mail trebuie să specificați descrierea produsului, mărimea acestuia și mărimea pe care o doriți la schimb.În urma acestui e-mail, veți primi indicații despre trimiterea coletului și dacă mărimea solicitată este diponibilă.
PRIMUL SCHIMB DE MĂRIME ESTE GRATUIT.
PRODUSUL PE CARE ÎL DAȚI LA SCHIMB TREBUIE SĂ RESPECTE CONDIȚIILE DE RETUR SPECIFICATE MAI SUS.
După ce produsul a fost primit și verificat, va fi trimis coletul cu mărimea pe care o doriți la schimb. Dacă această mărime nu este disponibilă, vă vom informa prin e-mail și vom rambursa contravaloarea produsului respectiv.
Dacă vreți să schimbați articolul cu alt model, în primul rând trebuie să va încadrați în perioada de 14 zile calendaristice de la achiziţie și să ne trimiteți un e-mail la adresa dressout87@gmail.com, cu titlul Schimb produs, numele persoanei care a făcut comanda și numărul comenzii. E-mail-ul trebuie să conțină date precum: descrierea produsului, mărimea acestuia și descrierea/mărimea produsului pe care îl doriți la schimb. Dacă vor fi diferențe de preț din partea noastră, vor fi transferate într-un cont bancar, specificat în e-mail de către dvs, dacă vor fi diferențe din partea dvs, atunci acestea vor fi plătite la livrarea produsului.
MENȚIONĂM CĂ ÎN CAZUL PRIMULUI SCHIMB, COSTURILE DE RETUR CÂT ȘI CELE DE LIVRARE SUNT PLĂTITE DE CĂTRE DRESS OUT.